Isnin, 14 Disember 2009

Reu KLKM UPM

Jumpa kawan lama bukannya senang......nak kena wat proper plan baru jadi...tapi kadang2 iye2 plan pun tak jadi jugek........ikut plan asal nak reu kat umah paktam 13/12/09.....tetiba paktam kate batal.......aku punya la excited nak jumpa org lama2 KLKM ni tetiba xjadi plak...lastly aku tekad sms sumer no alumni klkm upm dlm phone aku ni perjumpaan tetap jadik.......not bad, ader jugak reply nak joint jgk.......decide jumpa jam 2pm kat Satay Kajang.

Ok la.....org yg aku xpernah jumpa sejak bergelar graduan tetiba dtg ari ni......Abg Hairy, Kak Nomi, Abg Roni, Abg Mi, Kak Ina Besar, Kak Rozi, Kak Herny, Kajul, Mama, Aku n Ana....ada 10 alumni + 12 anak2......

Byk jugak isue KLKM dibincangkan sambil tanya khabar keluarga......next planing blm ader tapi insyaAllah akan lader lagi perjumpaan seperti ini.

Tiada ulasan: